• Door naar de hoofd inhoud
  • Spring naar de eerste sidebar
  • Spring naar de voettekst

Tekstschrijverij Linda Welther

Jouw verhaal verdient heldere taal

  • Home
  • Jouw Tekstschrijver
  • Diensten
    • Websiteteksten
    • Blogs, artikelen, persberichten
    • Moeilijke teksten
    • Eindredactie
  • Portfolio
  • Referenties
  • Blog
    • Algemeen
    • Wat mij betreft
    • Schrijfadvies
    • Linda’s tips
  • Contact
    • Privacybeleid
Je bent hier: Home / Linda's tips / Call to action

Call to action

2 december 2014 door Tekstschrijverij Linda Welther 1 Reactie

Stel, je komt een groot gebouw binnen. Met gangen, trappen, deuren naar zalen. Je weet niet waar je moet zijn. En eigenlijk weet je niet eens of je hier wilt blijven. Dan ben je blij als je op ooghoogte een groot bord ziet met: ‘Receptie + gratis koffie, linksaf’.

Zo werkt het ook op internet: je bezoeker die voor het eerst op je site komt, zoekt een aanknopingspunt. Een Call to action. Een heldere uitleg van wat er bij jou te doen is, wat hij hier kan vinden en hóe hij dat kan vinden. En een uitnodiging voor ‘gratis koffie’: je nieuwsbrief, je aanbieding, je proefproduct.

Wijs je bezoekers dus duidelijk de weg op je site. Tip: vraag bezoekers wat hun eerste indruk is.

Categorie: Linda's tips Tags: de lezer

Lees Interacties

Trackbacks

  1. 6 tips voor een nieuwsbrief die bij je lezers blijft hangen schreef:
    9 november 2017 om 14:11

    […] hoop je dat je lezer actie onderneemt na lezing van je nieuwsbrief: contact opnemen, een product bestellen, je bericht doorsturen. Geef […]

    Beantwoorden

Geef een antwoord Reactie annuleren

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Primaire Sidebar

Categorieën

  • Algemeen
  • Linda's tips
  • Schrijfadvies
  • Wat mij betreft
  • Wat mij betreft

Tags

Aan elkaar schrijven of los apostrof betrekkelijk voornaamwoord C of K content dat de lezer dictee Eigen Aardigheden van de taal eindredactie Engelse woorden etymologie Framing getallen Groene Boekje hoofdletters hun hen hyperlinks ij of ei inspiratie Latijn mail/brief schrijven meervoud opsommingen ouderwetse taal samenstellingen schrijftips schrijfwijze schrijven SEO titel u of je verdwijnende woorden vloeken voorzetsel vrouwelijke vorm wat website teksten webtekst webteksten werkwoordspelling werkwoord vervoegen writer's block zelfstandig naamwoord Zoekwoorden

Footer

TEKSTSCHRIJVERIJ LINDA WELTHER

Postbus 397
2400 AJ Alphen aan den Rijn

T 0172-492 477
M 06-22 65 30 47
E info(a)lindawelther.nl

Tips

Belangstelling voor SEO-tips en andere schrijftips? Schrijf je in!

Blogs

Het kan nog inclusiever

Ik hoef nooit meer koud te bellen

Hoe schrijf je samenstellingen?

Samenstellingen schrijven: vaak vast, soms met streepje, nooit los

Content creëren, maar dan goed

  • LinkedIn
  • Facebook
  • Twitter

© 2023 Tekstschrijverij Linda Welther - Fotografie: creative commons - Disclaimer - Privacy Verklaring -Voorwaarden - Realisatie Zin In Webdesign